Match 2 :D

Vamos vs Salamina 4-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anda omgången avklarad. vi spelade mot salamina där systrarna örtendal, emina och tydligen en svenska till spelar.
hade vi spelat som vi gjorde i söndags så hade vi vunnit förra matchen också de e lite frustrerande!
men de va sjukt skönt att vi spelade så bra som vi gjorde:)
första målet kom efter 20 min med lite flipperspel på mållingen av valeri obita!!!!!!!!!!!!!!!!! tjoho :P
30 kommer senja springandes i ett friläge och bara lägger in bollen sådär lagom snyggt :P
i halvlek proppa vi i oss massa proteiner och vittaminer som vi har ätit hela veckan som smakar skit!

går ut i andra halvlek laddade som tusan :P

efter en mycket bra första halvlek där salamina är mycket tillbacka pressade fortsätter vi med hög press.
i 60 min får vi en hönsa som är snyggt slagen av roxana och valle nuddar den med håret och en salamina spelare sparkar in den lite snyggt i eget mål! hej och hå så kan de gå :P
i 70 får ja en grym boll på huvudet av valle men missar uppet mål PINSAMT!
men gåttgör detta i 75 min och plasera bollen i vänster hön och punkterar matchen en riktigt grym känsla :)

lite senare på kvällen blir de självklart lite party men skratt och dryck kan ja lova. lite för mycket dricka för vissa! :P
men slutade bra med tevligt sällskap :P

Kommentarer
Postat av: Tina

Hejsan hoppsan lillebror! Va skoj med vinst för er, e ni små fotbolls stars eller? ;)

Bästa för dig min lille slemfitta att du saknar mig ;) grrrrrrrrr

2009-11-09 @ 13:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0