Cypern

Hellooooooooooooooooooo från Cypern :P

I dag har vi spelat fåran första tränings match. Det gick faktist bättre en va ja trodde med tanke på att vi spelade mot killar.
Matchen slutade 5-0 tyvärr men fanns inte så mycket att klaga på med tanke på att de va våran första match tillsammans :)

På dagarna gör vi inte så mycket, spelar kort, solar och badar typ :P inte mycket att klaga på när de tar 5 min med bil till vårat klubb hus med pol (A) men tyvärr e de vänster trafik här och ingen som vågar köra en så vi har inte hunnit ta oss till havet en men de kommer.

Jag delar rum med Valle de e sofft, vi ligger och små kramas på nätterna :P rumet är alltid städat not! men vi trivs bra som det är ;)
kvällarna slutar alltid med nåt g

blogg.se

ott att äta sedan lite godis och film som alla sommnar till :)

Tack och hej från mig!

Kommentarer
Postat av: bustis

asbraaa my, keep going keep going så jag kan sysselsätta mig på något sätt på kvällarna :D

2009-10-13 @ 22:07:37
URL: http://sandracederbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0