en vanlig dag

En vanlig dag för mig här borta består av:
1, vakna runt ett tiden
2, gå upp och äta frukost (coco pops)
3, lägga mig i sängen igen och titta på Bumbibjörnaran
4, sedan lite annan fim (ja somnar)
5, går upp och äter middag
6, sedan åka till matchen

i dag hade vi våran andra tränings match. de gick bajs!!!!!!!!!!!!
vi förlorade med 2-0 men vi va inte så dårliga ändå.
de kanske va 70-30 % boll till oss, men dom va väldigt svårspelade med tanke på att dom hade 9 man i backlinjen och va stora som hus. dom la sig ner bara man rörde dom jätte rolig match va de!
men får hoppas att det går bättre nästa match då måste vi fan vinna!

i morgon blir de förhoppningsvis en sväng till polen och steka lite :)
juste ja ja har fåt 52464688495 myggbätt som dödar mig. det ser ut som stora bulder!!!! men livet leker tjoho :P
juste ja har skrivit en svordoms lisa men den vågar ja tyvärr inte lägga ut här falla mamma lr någon läser men de e inga fina ord måste ja erkänna, det va valle som började skriva ner va ja sa (A)

tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia Syrra!

jag och emelie ska fixa en layout till diin blogg så skicka ditt lösen via msn även om jag e utloggad allså lösen till bloggen så får du en överrasking nästa gång !:D hoppas allt e bra !!

2009-10-15 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0