party!

16/10


I dag va de träning vid 4 och de va så sjukt varmt trodde ja skulle dö! Ja trode de skulle vara sofft träning för dom sa de men va de det? Nej! Vi körde våran 20 min löpning som varie träning och ja dog. Men ja överlevde som tur är.

Efter träningen gick vi och duschade och sedan hem och började diskutera va vi skulle ha på oss på kvällen för då skulle de bli lite barty! När valle skulle testa sina kläder, kan ja ha de? Kan ja se ut såhär? Är det inte förmycket? Osv, tillslut skreka ja på henna ta de bara och må bra! Sedan skratta vi men ja ville sjuta mig själv nästan:P

Festen va vid våran klubbstuga, där polen är. Det va uppdukat snygg och balongen på borden! (som ja hatar) vi satte oss till bordet med de vita dukarna. Gick och tog mat, de fans för mycket att välsa på men de va riktigt gott. När alla hade ätit gick vi upp för en trappa där dom presenterade alla spelarna då man va tvungen att gå fram och vinka till alla som va där lite pinsamt så men va göra man inte. När de va klart så kom ölen in och de blev party! De rumänska tjejerna gick loss totalt och sedan kom valle så de va nice riktigt kul. Oj lite mer öl kom på bordet och en gubbe hoppade i polen sedan blev loisa i puttad och kriget va igång. Loisa tog roxana och slängde henne i vattnet sedan kom dom efter mig och kastade i mig! Mobiler förstördes osv men ja klara mig från de som tur va. Vi badade lite med kläder och skor sedan gick loisa loss och hoppa upp på bordet och började dansa loss! Kvällen började närma sig sitt slut trodde vi men vi gick och köpte lite dricka och roxana, ani and loisa kom förbi och de va lite efterfest med lite spel som inte hade några regler kommer jag inte berätta närmare vad som hände :P litse senare deckade loisa på golvet så fick bära henne till soffan. Ani och roxana skulle hem och roxana lättade lite på magen påvägen :P ja och isabella gick med dom hem för att se så dom kom hem!

Efter vi hade gjort de gick vi tillbaka till huset och la oss. De kanske tog 5 min sedan stog roxana utanför och roppade på mig! Ja dog för ja va så trött men ja gick ut. Hon hade gott ut genom hennes fönster ut på ett tak och hoppat ner för Ani hade tagit nyckeln för att hon inte skulle komma ut! Hon ville gå en sväng för hon kunde inte gå och lägga sig för då skulle hon spy igen!  Tror vi gick runt i ca 2-3timmar! Vi pratade värkligen om allt (på engelska!) de va skönt att prata med någon som inte vet ett skit om en innan och det kändes bar för det kändes som vi lärde känna varandra riktigt bra. Jag kom hem efter 7 någon gång och ja va så sjukt trött som ni kanske förstår!

det som händer i cypern stannar i cypern (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0